මල්ශාන් මගේ හොදම යාලුව

මල්ශාන්ව මම අදුරගන්නෙ පැලවත්තෙ tution cls   එකකින්.අපි 6 වසරෙ ඉදන් හොද යාලුවෙ.දන්නවනෙ ඉතින් ඔය කාලෙ sex feeling ඇතිවෙනව.ඒගැන කුතුහලය කුත් තියනව.මල්ශානුයි මමයි ඒව කතා කර.මේ කාලෙ අපි greade 7.අපි අතේ ගහන ඒව ,පයියෙ size එක එහෙම කතා කරා.දවසක් අපි දෙන්න පාලු පාරකට ගිහින් පයියවල් පෙන්නගත්ත.
යකෝ මුගෙ පයිය ලොකු මිහිහෙක්ගෙ වගේ ලොකුයි.මම එයාගෙ එක අල්ලල බැලුව.
ඒ කාලෙ එයාට computer එකක් තිබ්බ.එයා blue  film බලපුව මට කියනව.ඉතින් මමත් එයාලගෙ ගෙදර යනව ඒව බලන්න.එයාලෙ ගෙදර කවුරුත් දවල්ට නැහැ.
මේ කතව හුගක් රොමෑන්ටික් නෑ.මේක මගෙ අත් දැකීමක් .
මේ යලුවයි මම වැල බල බල අතේ ගහන්න පුරුදු
උනා.
මම ඉතින් ඔය අතරෙ මල්ශාන්ගෙ පයියත් අල්ලනව.එයගෙ 8වසරෙ දිත් ගොඩක් ලොකුයි..
අපි දෙන්න දෙන්නගෙ ඒව මාරු කරගෙන අතේ ගැහුව.
මෙහෙම අපි හුගක් කල් කරා.මොකො මේ දවස් වල මට computer එකක් තිබුනෙ නැහැ.මම blue film බල්න්න තමයි යාලුවගෙ ගෙදර යන්නෙ.මමත් දැන් අල්ලන සෙල්ලමට මාර ආසයි.
අපි දෙන්න දවසක් suck කරන  seen එකක් බලන ගමන් මල්ශාන් -මචන් අපිත් මෙහෙම කරමුද?
මම -හා.හැබැයි අපි දෙන්න පයියවල් හෝදගෙන එමු.
ඔන්න අපි දෙන්න bath room ගිහින් මම යාලුවගෙ එක හේදුව.ඇත්තම මට ඒ කාලෙ ටිකක් සක් කරන වැඩේ අප්පිරියයි.
මම එයාට අතේ ගස්සද්දි අපි දෙන්න තොල් දැම්ම උනත් කරෙ අකමැත්තෙන්.
ඒ කාලෙ හරියට feeling එන්න suck කරන්න දන්නෙත් නැහැ. ඒ කාලෙ අපි දෙන්නගෙම ආසාව තිබ්බෙ top වෙන්න විතරයි.දෙන්නටම සැප ඕනි නිසා 5050 කරා..
අපි දෙන්න back  කරගත්තා .condom ක්‍රීම් වත් නෑ.ගොඩක් රිදෙනව. ගොඩක් අමාරුවෙන් තමා මම ඇතුලටම දාගන්නෙ.එයා රිදෙනව කියල නවත්තන්න හැදුවට මම කොහොම හරි මගෙ වැඩේ කරගන්න තමා ආසයි.




අපි යන්නෙ එකම tution cls.අපි දෙන්න හැමදාම  පන්ති යන්න කලින් මේව කරල තමා යන්නෙ.පොඩි කමට හිටියට අපි දෙන්න මාර ආතල් ගත්ත.
අපි දෙන්න 11 වසර වෙනකන් මෙහෙම සෙක්ස් කරා.
මේ කතාව ලස්සන නැතත් ඇත්ත කතවක්.

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

මගෙ පොඩි කාලේ

නිපුන අයිය

ජොකා ඇදීම