10 wasare kolla

mita 4 year kalin 2013 wage mata me malliwa hamba une english cls ekakata nugegoda gihin eddi.mama battaramullen 174  bus ekata negga.mama kohomath lassana kollek inna thenak balalane idaganne.menna lsaana sudu cute kolu petiyek idagena innawa .mamath gihin lagin wadi una.mama itin kolla diha bala bala animisa lochana puchawa kala.math ekka kolla hina una.mama himin danne nethuwa vage atha kollage gale gava gava giya.kollath wenasak pennuwe ne.eya kemathi bawa theruna nisa mama hodata atha gewa.kollata hinath wage.man ahuwa malli koheda kiyala.eya kiwwa eya thalawatugoda kiyala.mama den mage bag ekatai eyage bag ekatai yatin atha dala kollage cock ekath tikak mirikuwa.bus eke katawath mitar ne.mata ewa hodata practice .den podi ekath mage payya atha gewa.bahina thenath pass karan mama eya bahina thenin bessa.mama ahuwa koheda yanne kiyala eya kiwwa gedara kawuruth ne kiyala.matath mara chance ekane.e kolla ge mana dekkama penne 2 ta ganinna be vage.eyata e gena hoda puruddak thibuna kiyala mata theruna passe.mama ice cream ekakuth kaden aran uge gedrata giya.gedara gihin dora wahagaththa vitharai api denna thola maranna gaththa.uge lips deka rosama rosa patai.ita passe u mawa uge room ekata ekkan giya.eyage ammai thathtai government job karanne kiwwa.kolla kiwwa ayye mata dadiya dala nisa wash dan ennada kiyala.mama wena aya ekka ehema dadiya pitin karanna asa ne.eth uge dadiya suwadath man asa kara.mama kiwwa oni ne petiyo kiyala.mama hitata fit aya ekka vitharai 5050 karanne.mata eth me kolla issaraha top kathandara ne.kollage scl aduma pitinma mama ade pelagema thola ura biwwa.
u kedirith ganawa.mama uge kanata diwa dala lick kara. 
' ahhh ahmmm aahhh woow'


mama kanata diwa dana gaman kodurala kiwwa
 'i love u  podi;
e athare mama kollage payya kalisama udin atha gewa.mirikuwa.puka bola wage .mama eyage thattam mirikana athare eya mage cock ekath atha gewa.mama thama adum adan.mama kollage ship eka arala polla eliyata gaththa. eka mara cute 5 inch wage.mama juice perena polla iruwa.dadiya nisa lunu rasakuth denuna.kollatath mage eka eliyata aran uranna kiwwa.eya vina 5k vithara urana gaman ahuwa ayyage cock eka nemila ey kiyala.mage payya tika udata nemenawa neggama. 


ඊට පස්සෙ මම එයාගෙ ශර්ට් එක ගැලෙව්ව්.බැනියම් ගලවා එහි සුවද වින්ද.  මමත් ටීශර්ට් එක ගලවල දාල ඇදේ තුරුල් වෙලා විනාඩියක් විතර ඉදල මම නිපල් දෙක ලික් කර ටිකක් හැපුව.එයා කෙදිරි ගානව.මම තේරුනා කොල්ලට් මේව අලුත් දේවල් නෙමෙයි කියල.මම කොල්ලගෙ ඔලුව අතගාල හිමිට ඔලුව පහලට තද කරා.මම දැන් තමා කලිසම පහත් කරේ.මගෙ මල්ලියත් ජොකාගෙන් එල් එලියට පනින්න හදනව වගෙ හොදටම නැගල.මම jock එක බාගෙට ගලවල මගෙ එක කොල්ලගෙ කටේ එබුව.දැන් මම හිටගෙන එයා ඇදේ ඉදගෙන කොල්ලට mouth fuck කරනව.මම ඉතින් කොල්ලගෙ ඔලුව ගොඩක් ආදරෙන් අත ගෑව.


මම- පැටියො ඔයා හුගක් ලස්සනයි...(නලල ඉබිමින්)
මල්ලි- අයියට මම කැමති.(මගෙ පපුවෙ මයිල් අත ගානව) 
 මම එක පාරම කොල්ලට  කිචි කැවුව. දැන් මේ හැම දෙම  වෙන්නෙ ඇදේ ඉදගෙන.කොල්ල තාම under wear ඇදගෙන.
ඒ කොල්ල ජොකා පිටින් ඉද්දි මර sexy .දම් පාට ජොකෙක් මම අමුහෙලුවෙන්.

එතකොට වෙලාව 3.30යි.මම ඇහුව අම්මල කියටද එන්නෙ කියල. එයා කිව්ව 6.pm කියල. 

මම කොල්ලගෙ හොදට නැගපු පයිය හයියෙන් මිරිකල ඇහුව මේ මොකක්ද කියල.ඌත් හිනා වෙලා කිව්ව දන්නෙ නැහැ කියල. මම එහෙනම බලමුකො කියල ජොකා ගැලෙව.කලින් suck කරේ දෙන්නම ඇදුම් ගලවන්නෙ නැතුව.ship එක විතරක් ඇරල.කොල්ලට ටොපත් බාගෙට ගැහිල තිබ්බෙ.මමත් පහත් වෙලා මගෙ යුතුකම ඉශ්ට කරා.මගෙ හිතේ තිබ්බ හීනයක් තමා මේ වගේ කොල්ලෙක් එක්ක රමනයේ යෙදෙන එක.කොල්ලගෙ කෙදිරියත් එක්ක මම suck කරන වේගය වැඩි කරා.මම කොල්ලගෙ pre cream රස විදපු විදිහ මතක් වෙද්දි දැනුත් පයිය කෙලින් වෙනව.මම එයාගෙ cock eka මගෙ මුනෙ හැම තැනම ගා ගත්ත.



දැන් අපි දෙන්නටම උච්ච අවස්තාවට ආව.මම ඇහුව 

මම-බබා මම ඇතුලට දාන්නද ?
මල්ලි-ඔයා ඕන දෙයක් කරන්න අයිය

දැන් මම පස්ස පැත්ත බාර ගත්ත මම.තට්ටම් දෙක ඉබ ඉබ කිස් කරා.එයාගෙ පිට කකුල් දෙක මුලු ඇගම ලෙව කෑව.කන් දෙක ඇතුලට දිව දැම්ම.කිහිලි දෙක කිස් කරල ලෙව කද්දි කොල්ල උඩ පනිනව .මව කිචි නිසා ඈත් කරන්න හදනව.
 

මම උගෙ අත් දෙක තදින් අල්ලල බලෙන්ම අතල් දුන්න.

මේක ටයිප් කරද්දිත් එක මතක් කර කර 5,6 time wank කරා.
මම කොල්ලට ඩොගී style ඉන්න කියල හොදට පුකේ හිල පලල් කරල දිව දැම්ම.

කොල්ල ත් හොදට පුක උස්ස උස්ස දෙනව.එය ඇස් පියාගෙන.
ඊට පස්සෙ finger fuck දුන්න.මගෙ පර්ස් එකෙ තියන කොන්ඩම් 2ක් එලියට ගත්ත.කොල්ලගෙන් බේබි ක්‍රීම් ටිකක් ඉල්ලනි මම පුකේ හිලට දැම්ම.මුලින් එක ඇගිල්ලයි.ඊට පස්සෙ ඇගිලි 3ක් දාද්දි කෙදිරිල නැවැත්තුව.රිදෙනව කිව්ව.මම දැන් condom  1 දාගෙන cock එකෙත් ක්‍රීම් ගෑව. ඊට පස්සෙ කොල්ලෙ ඩොගී ස්ටයිල් එකට තියල මම දනගහගෙන ඇතුලට දාන්න try කරනව.හිල ටිකක් tide .කොල්ල ට අමාරුවෙන්  එපා කියදිම ඇතුලට දාගත්ත.
ඊට පස්සෙ කොල්ලව ඇදේ නිදි කරවල මම උගෙ ඇග උඩ නැගල ඇතුලටම යන්න තද කරා.කොල්ලට මාව නවත්තන්න ඕනි උනත් මම මගෙ ආශාව ඉශ්ට කර ගන්න මගෙ ඇගෙ ශක්තිය යෙදෙව්ව.
වේදනව කොල්ලට අඩු උන්න.කොල්ල කිය්නව වේගෙන් කරන්න කියල. ඒ අවසයෙන් මමත් ගැහුව.බඩු යන්න කිට්ටුවදි එලියට අරන් කොන්ඩම් එක ගලවල දැම්ම.මම අතේ ගහල බඩු කොල්ලගෙ මූනට දැම්ම.ටිකක් කටේ.

මට දැන් හති.ඒත් මල්ලියෙ බඩු යැව්වෙ නැහැනෙ.මම කොලලට බඩු හොදන් එන්න කිව්ව.
ඊට පස්සෙ පොඩි rest එකක් ගත්ත.අපි දෙන්න හෙලුවෙන්ම ඇදේ ඉදන් ice cream ලීටර් එකක් ඉවර කර.

මම කොල්ලගෙ අතට කොන්ඩම් එකක් දී දැන් උබෙ චාන්ස් එක කිව්ව.කොල්ලගෙ පයිය බැහැල උනට මටනම් sperm ගියත් පොල්ල කෙලින්.කොල්ල කිව්ව අයිය පව් කියල.මම පොඩි suck එකක් දීල මම ඩොගී style ekata දුන්න.මටත් රිදෙනව .මොකො මම වැඩිය බොටම් වෙලා නෑ.මම එත් මේ කොල්ලව දැක්කම ආස උනෙ උගෙ ඉස්සරහ බොටම් වෙන්න. 
මමත් කෙදිරි ගාද්දි කොල්ල වේගය වැඩිකර.මම කෝල්ලගෙ කැරි ඔක්කොම බිව්ව.
ඊට පස්සෙ වොශ් දාගත්ත ඉක්මනින්.  මට මූව ගෙදර ගෙනියන්න ඇත්තම් කියල හිතුන.
අපි සමු ගද්දිත් විනඩියක් විතර හග් කරල තොලක් දාල නලලට කිස් එකක් දීල වෙන් උනෙ.මම කොල්ලට හොදට ඉගන ගන්න කිව්ව.එයත් මට පරිස්සමෙන් යන්න කිව්ව. කොල්ල ලග phone nethi නිස ආයිත් සෙට් වෙන්න බැරි උනා.තාමත් මම ඒ සුන්දර දවස මතක් කරගෙන අත මරනවා.

ඔයාලා comment karanna.මගෙ පමූ කියලා කියන්නම්කො.....thanx

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

මගෙ පොඩි කාලේ

නිපුන අයිය

ජොකා ඇදීම