ජොකා ඇදීම

 මම ඉස්කෝලේ 6 වසරේ ඉන්නකාලෙ මම ජොකා ඇදල නෙමෙයි ඉස්කෝලේ යන්නෙ.තාත්තා නැති නිසා එහෙම කොල්ලෙක්ට ජොක්කු අරන්දෙන්න ඕනි කියල අපේ අම්මට තේරුමක් නෑ.අය්ය ටිකක් ලොකුයි මට වඩා එයා ඒව ඇන්ද .ඉස්කෝලේ 6 වසරේ අපිව PT මාර්ච් පාර්ට් වලට එක්කගෙන

යන ඉන්දික කිය සර් කෙනෙක් හිටිය.එයා PT වලට කලින් ඇහුව undewear ඇදලද කියල .කිහිප දෙනෙක් විතරයි ඇදල හිටියෙ නැත්තේ .මේ 2002 අවුරුද්ද .එයාලට පැත්තකට වෙලා ඉන්න කියල .අනික් අය PT ව්ලට ගත්ත .පහුවදා ඇදන් එන්න කිව්ව.මට ගෙදර ගිහින් අම්මට කියන්න ලැජ්ජයි jock ඇදන් එන්න කිව්ව කියල .මම පහුවදා ත් අදින්නෙ නැතුව ගියා.එදා ඇහුවම මම විතරයි ඇදල නැට්තෙ.ඒ සර් අපේ පංතිභාර චීචර්ලට ත් කියල.පංතිභාර teacher අම්මට එන්න කියල කිව්වම තමයි කිව්වෙ මට undewear අරන් දෙන්න කියලා.ඊට පහුවදා මම ඉස්කෝලේ ගියේ ගොඩක් ආසාවෙන් .මම දැන් ලොකුයි කියල හැගීමක් ආවා. තවත් දෙයක් කියන්න තියනව.මේ page වල යන කතා වගේ මාව වැඩිමල් අයගෙන් හෝ ගුරුවරුන් ගෙන් අතවරයට පත් වෙලා නෑ.මම ඔය කියපු PT සර් සහ මගෙ 6 වසරේ ගුරුතුමී ලිංගිකත්වය sex ගැන පාඩම් ඉගැන්නුව හිතට කාවදින්න.විශේෂයෙන් 1) වැඩිමල් කෙනෙක් කරදරයක් කරන්න ආවොත් විරුද්ධව වෙන්න.

2) ලිංගික ඉන්ද්‍රිය පිරිසිදුව තියාගන්න .පෙර සම පස්සෙ ට කරල (ටොපා ගහල )  හොදන්න 3) HIV ඒඩ්ස්  ගැන .ඉදින් මව කාගෙවත් ඕන එපාකම් වලට මාව යොදවා ගන්න බැරි උනා.

හැබැයි ඉතින් සමවයසෙ අය සහ පොඩි අය එක්ක  gay අත්දැකීම් තියනව . ජොක්කු අදින්න පටන් ගත්ත විදිහ ගැන comment කියන්න

Comments

Popular posts from this blog

මගෙ පොඩි කාලේ

නිපුන අයිය