පොල්ල ලොකු බොටම් මල්ලිය

මේක මීට 3weeks ago ගත්ත අතල් එකක්.මගෙ fake fb එකෙන් සෙට් උනේ හදිස්සියෙම.එයා ගාල්ලෙ textile shop එකක වැඩ.උදේ පාන්දරම මගෙ fake face buk එකෙන් chat ekata set උනා.අපි දෙන්න pic හුවමාරු කරගෙන දෙන්න satisfied නිස මම එන්න කිව්ව.ඒ මල්ලිට අවුරුදු 20යි.
එදා වෙලාවට අම්මත් ගියා .එයා ගාල්ලෙ ඉදන් colombo එන ගමන් හිටියෙ.ඔන්න මම බලාගෙන ඉදල කොල්ල එදි මමත් පරට ගියා.මමත් ලස්සන ට ඇදගෙන් handiya වගෙ පාරට ගියා.
මෙන්න බොලෙ නලුවෙක් වගෙ කොල්ලෙක් ඇවිත් මගෙ ඉස්සරහ .
woow .......... sunglasses ගැලෙව්ව.කොල්ල සුදුයි උසයි.මාර stylish .කොන්ඩෙ straight කරල . Red colour shoes දාල හිටියෙ.මම ඌට වශී උනා.ඒත් මම ඒක පෙන්නුවෙ නේ.කඩෙන් කිරි පැකට් දෙකක් බීලා මම normal එකේ ගෙදරට එක්කගෙන ගියා.
ඔන්න දොර වහගත්ත.දැන් ඉතින් කොල්ල මගේ.කන එකයි තියෙන්නෙ hehehe.
මම හිටගෙනම එයගෙ තොල් උරා බිව්ව.
මම කොල්ලව මගෙ room 1 ට එක්කගෙන ගියා.
අපි දැන්න පිස්සු හැදිලා වගේ lips kis කර.එයා මගෙ මූන දිහා බලල වල් හිනවක් දැම්ම.මමත් එයගෙ  straight hair ඇල්ලුව .මම එයව පපුවට තුරුල් කර ගත්ත.
මම දන්නව බොටම් අයව මොල් කරන විදිහ.
මම කන් දෙකට දිව දැම්ම.ඌට කිචි කැවෙනව.නහය හපල පොඩ්ඩක් ඇස්දෙක දිහා බලාගෙන හිටිය.මම නිපල් lick කරන ගමන් උගෙ පයිය කලිසමට උඩින් මිරිකුව.ඒක බාගෙට නැගල තිබ්බත් බාන්ඩෙ ලොකුයි කියල මට තේරුනා.කොල්ල කෙදිරි ගානව ලාවට.අපි තාම කලිසම් ඇදගෙන
මම එයාගෙ කලිසම ගල වල මගෙ කලිසමත් ගැලෙව්ව.අපි දෙන්න දැන් jock විතරයි.
අපි එක එක විකර කරනව.කොල්ලගෙ කනට දිව දාල කිචි කැව්ව.ඌ දලනව.මම උගෙ ඇග උඩ ඉදන් අත් දෙක අල්ලගෙන බලෙන් කනට දිව දැම්ම.ඊට පස්සෙ මම එයාගෙ කිහිල්ලට දිව දැම්ම.
උට හිනාත් උනව.මාව තල්ලු කරන්න එයට බෑ.
ඊට පස්සෙ එයා වැඩේට බැස්ස.එයා පහත් වෙලා ජොකාගෙන් පන්නල පයිය එලියට ගත්ත .මගේ juice බේරෙන පයිය  පිස්සුවෙන් වගෙ suck කරනව.මට සුර ලොව පේනව.
Wooooow wooow.එයට මම බොටම් වෙන්න දුන්නෙ නෑ අපි 5050 කරේ ඒක තමයි මම දැක්පු ලොකුම පොල්ල.පොඩි එකෙක් අයිස්ක්‍රීම් කනව වගේ මම suck කරා.එයත් මගේ පයිය එක්ක සෙල්ලම් කරනව.ඇට දෙක කටේ දාගෙන උරනව. ඊට පස්සෙ අපි දෙන්න 69 position එකට ආවා.උගේ එකනම් කටට ඔක්කොම දාගන්න බැ.මම mouth fuck කරා.
එයත් මගෙ dick එක හොදට ටොපා ගහල උරනව ,ලෙවකනව.ඊට පස්සෙ මම නිදාගන්න ඉරියව් වට ඇවිත් කොල්ලගෙ ඔලුව පල්ලෙහාට තද කරා කටට ගන්න කියල.ඌත් විනඩි 7 ක් වගේ මගේ පයිය එක්ක එක එක සෙල්ලම් .ඇට දෙක ලෙව කනව හොදට .උට හොද practice එකක් තියන බොටම් එකෙක් .දත් වද්දන්නෙ නෑ.
ඊටපස්සෙ මම කකුල් දෙක උස්සල මගෙ පුකෙ හිල ලගට උගෙ ඔලුව පහත් කරා.කොල්ලත් මගේ අණ  අනුව පුකේ හිලට දිව දානවා .මමත් පලල් කරල දුන්න 
දැන් මටත් ආසයි එයාගෙ රසගුල කලතන්න.මමත් එයාගෙ පුකේ හිලට දිව දැම්ම . අපි දෙන්න 69 system එකටත් පුකේ හිල ලෙව කෑව.එයත් ඇතුලටම දිව දානව.(මම සාමාන්‍යයෙන් පුකෙ හිලට දිව දාන්නෙ clean හිතට වැදුණු අයට)අපි දැන් ඉරියවු මරු කරනව.තොල් දානව,suck karanawa,කිස් කරනව,body එක ලෙව කනව.
කොල්ලට උපරිම ආතල් ඇවිත් කියනව
 අයිය මට දාන්නකො කියල .mamath comdum ekak aragena dagena easy guld pecket ekak aragena paiye gala uge puke hileth gewa.den uta dogi style ekata inna kiwwa.eya kiwwa ayye himin danna kiyala .mama tiyala thada kara.uta echchara ganak ne hodata athulata bessa.ita passe mata kiwwa haiyen gahanna kiyala .mamath hodak asawen gehuwa .mata badu yanna eddi mama kollawa kiss kara.hodata adaren ariya.
Ita passeth mata negala.magen me bottom kolla ahanawa math asai ayyata danna kiyala.u bottom unata uge pake mara lokui.mama be kiwwa.passe eya kiwwa apahu arinna kiyala.mamath wena condom ekak dala aith weda dala kiss kara kara ariya.uth kethri ganawa.e para badu tika uge agata demma.ita passe utath athal ekak denna oni nisa katata aran sepk dunna badu yanakan.passe api denna wash danna giya.wosh danna kalin eya chuu demma.man ekath balan hitiya.patta sexy.ita passe yanna hadaddi api hug karagatta. Edain passe api meet une ne.u modling karanawalu .lassana nisa uta mawa oni ne kollo nothing .eth uba me story eka dekkoth comment karanna 

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

මගෙ පොඩි කාලේ

නිපුන අයිය

ජොකා ඇදීම